مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-13اقتصادي

تولید بیش از 102 هزار تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی طی سال گذشته


مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تولید 102 هزار و 500 تن گوشت مرغ طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات پیش آماده در توزیع و تولید مرغ طی ماه های اخیر برای جلوگیری از به وجود آمدن تخلفات احتمالی مرغداری ها به طور 24 ساعته رصد می شوند.

- یحیی خلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: طی سال گذشته در استان 102 هزار و 500 تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار شده است با توجه به مشکلات پیش آماده در توزیع و تولید مرغ طی ماه های اخیر برای جلوگیری از به وجود آمدن تخلفات احتمالی مرغداری ها به طور 24 ساعته رصد می شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون به طور روزانه در آذربایجان غربی 300 تن گوشت مرغ تولید می شود که این میزان مازاد بر نیاز استان است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در خصوص وجود مرغ و تشنج های به وجود آمده در بازار مرغ طی ماه های اخیر، تصریح کرد: از عمده مشکلات به وجود آمده در تولید گوشت مرغ می توان به افزایش هزینه ها، تحریم واردات نژادهای مرغی و نهاده های دامی اشاره کرد که این عوامل باعث کاهش تولید و التهاب در بازار مرغ استان شد.

خلیلی با بیان اینکه تحریم های به وجود آمده باعث ایجاد فرصت برای تولید کنندگان استانی شده است، یادآور شد: ورود مرغ با نژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 102 هزار تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی طی سال گذشته

تولید بیش از 102 هزار تن گوشت مرغ در آذربایجان غربی طی سال گذشته