مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-13سياسي

اولین آزمون حس تعلق نامزدهای انتخاباتی به شهر انجام تبلیغات مجازاست


معاون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر روی جداره های سطح شهر یکی از مشکلات در ایام برگزاری انتخابات است که باعث آشفتگی بصری و از بین رفتن زیبایی سطح شهر می شود.

- سه رکوت نجفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج  اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهم در کشور بحث برگزاری انتخابات اعم از ریاست جمهوری، تعیین نموده و رعایت این قوانین قطعاً در برگزاری مثبت انتخابات تاثیرگذار است.

  نجفی عنوان کرد: در هر دوره از انتخابات؛ شهرداری ها براساس قانون و در راستای حفظ آراستگی سطح شهر و همچنین امکان مناسب برای تبلیغات نامزدها نقاطی را تعیین می کنند که نامزدها مجاز به تبلیغات در این نقاط هستند.

وی افزود: متأسفانه یکی از مشکلات انتخابات در دوره های گذشته انجام تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر بود که باعث نارضایتی شهروندان هم شده بود.

نجفی بیان کرد: استفاده از شعارنویسی و همچنین چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر دیوار منازل مسکونی  ومبلمان شهری در سطح شهر و معابر اصلی باعث آشفتگی بصری شده و چهره بسیار نازیبایی در معابر شهری بوجود می آورد.

وی تاکید کرد: پیشرفت، آبادانی و شهر زیبا از شعارهای اصلی همه نامزدها است بنابراین در راستای حفظ زیبای های سطح شهر از نامزدها انتظار می رود که با انجام تبلیغات مجاز در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آزمون حس تعلق نامزدهای انتخاباتی به شهر انجام تبلیغات مجازاست

اولین آزمون حس تعلق نامزدهای انتخاباتی به شهر انجام تبلیغات مجازاست