مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-13اقتصادي

با بحران مدیریت منابع آب در استان کرمان روبه رو هستیم


رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه با بحران مدیریت مصرف آب در تمامی بخش ها روبه رو هستیم، گفت: ارزش اقتصادی آب در کشور باید جدی گرفته شود زیرا اگر نگاه اقتصادی به آب نداشته باشیم، - ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه با بحران مدیریت مصرف آب در تمامی بخش ها روبه رو هستیم، گفت: ارزش اقتصادی آب در کشور باید جدی گرفته شود زیرا اگر نگاه اقتصادی به آب نداشته باشیم، ارزش آب در بین مدیران و مردم توجیه پذیر نخواهد بود.

یدالله موحد در شورای راهبردی مدیران ارشد استان کرمان با موضوع منابع آب با تاکید بر این مطلب که مدیریت مصرف منابع موجود مهم تراز تامین آب است، افزود: با حداقل 10 درصد صرفه جویی در هر یک از بخش های صنعتی، کشاورزی و شرب، شاهد تحولات بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

وی با تقدیر از تلاش های انجام شده به منظور تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت در شهرهای مختلف استان کرمان، افزود: در اینکه با بحران جدی تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی در استان کرمان روبه رو هستیم تردیدی وجود ندارد و باید بررسی کرد که چرا به این نقطه رسیده ایم.

موحد با اشاره به اینکه در دهه 60 در هر نقطه از استان کرمان که نیاز به حفر چاه بود، حداکثر در عمق 20 متری، آب های زیرسطحی در دسترس بود، گفت: سیاست های کلی و مدیریت هایی که در حوزه بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بحران مدیریت منابع آب در استان کرمان روبه رو هستیم

با بحران مدیریت منابع آب در استان کرمان روبه رو هستیم