مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-12ورزشي

گلایه دختر وزنه بردار از فدراسیون: ناعادلانه المپیک را از من گرفتند


گلایه دختر وزنه بردار از فدراسیون: ناعادلانه المپیک را از من گرفتند دختر وزنه بردار ایران گفت: فدراسیون نه در مورد شانس کسب سهمیه با من صحبتی کرد و نه پیگیر مصدومیتم بود.

پریسا جهانفکریان در گفتگو با ایسنا درباره اعزام نشدنش به مسابقات قهرمانی آسیای ازبکستان که اکنون منجر به از دست رفتن شانس کسب سهمیه المپیک برای او شده است، بیان کرد: در اردوی یکی مانده به آخر مینیسک زانوی من ملتهب شد و با هر زحمتی بود آن اردو را به پایان رساندم و پس از آن از زانویم MRI گرفتم و پزشک عنوان کرد که مینیسک زانویم دچار پارگی جزیی شده است و باید به سرعت درمان شود و نیاز است که 10 جلسه فیزیوتراپی داشته باشم تا پس از آن بتوانم به تمرینات برگردم اما اگر درمانش نکنم ممکن است پارگی کامل شود و در آن صورت نیاز به عمل جراحی وجود دارد.

او ادامه داد: زمانی که اردو شروع شد با خانم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون تماس گرفتم و وضعیتم را شرح دادم و عنوان کردم که با تأخیر به اردوی تیم ملی اضافه می شوم تا درمانم را کامل کنم.

او به من گفت که باید با رییس فدراسیون مشورت کند سپس اطلاع داد که آقای مرادی گفته اصلاً من به اردو نیایم.

پس از آن دوباره با آقای خورشیدی مشاور فنی تیم بانوان تماس گرفتم و گفتم هر موقع که بخواهند آماده دادن تست دوپینگ هستم که او هم اعلام کرد آقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دختر وزنه بردار از فدراسیون: ناعادلانه المپیک را از من گرفتند

گلایه دختر وزنه بردار از فدراسیون: ناعادلانه المپیک را از من گرفتند