مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 02:502021-06-12پزشكي

این روزها وقت بخور و بخواب نیست!


یک روانشناس با اشاره به اهمیت اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و لزوم برنامه ریزی برای این ایام گفت: این روزها باید با سرگرمی های آموزنده و آموزش و تفریحات سالم برای فرزندان سپری شود و والدین نباید اجازه دهند این ایام فقط با بخور و بخواب بگذرد.

- ایسنا/کرمانشاه یک روانشناس با اشاره به اهمیت اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و لزوم برنامه ریزی برای این ایام گفت: این روزها باید با سرگرمی های آموزنده و آموزش و تفریحات سالم برای فرزندان سپری شود و والدین نباید اجازه دهند این ایام فقط با بخور و بخواب بگذرد.

شراره رامبرزینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اثرات مخرب کرونا بر روح و روان کودکان و نوجوانان، گفت: برخلاف ظاهر این بیماری که عمدتا برای بزرگسالان خطرناک است، کرونا خطر پنهانی برای کودکان و نوجوانان داشته و موجب آسیب های بسیار روحی و روانی این قشر شده است.

وی افزود: کرونا باعث شده عمده کودکان و نوجوانان سمت افسردگی و اضطراب های ناشی از بیماری رفته و علت آن هم ناشی از عدم تحرک، عدم ارتباط موثر با دیگران و عدم حضور در فعالیت های جمعی مانند کلاس های درس و بازی است.

رامبرزینی تصریح کرد: در این شرایط ضروری است والدین توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند و باید محیط خانه و زندگی را به نحوی مدیریت کنند که موجب ایجاد روحیه شادی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این روزها وقت بخور و بخواب نیست!

این روزها وقت بخور و بخواب نیست!