مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 02:152021-06-12سياسي

دولت لیبرال- تکنوکرات بیشترین ظلم را در حق کردها روا داشته است


رییس مرکز رسانه سازمان بسیج اساتید کشور گفت: در دولت روحانی در تمامی حوزه ها و بخش ها کار چندانی صورت نگرفت و این دولت ظلم مضاعفی را به مردم کردستان روا داشته است.

- ، محمد قربانی گلشن آباد شنبه شب در اجتماع انتخاباتی اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه های استان کردستان که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: استان کردستان با 29 هزار کیلومتر مربع مساحت در مرکز شاهراه ارتباطی شمال غربی و جنوب غربی قرار گرفته و حدود 200 کیلومتر با عراق مرز مشترک دارد.

وی افزود: این استان با میانگین بارش بیش از دو برابر میانگین کشوری و داشتن رودخانه ها، دریاچه و دریاچه سدها، سرچشمه ها واجد یک میلیون و صد و ده هزار هکتار اراضی مرغوب زراعی و باغی بوده و به خاطر سهم بالای نزولات جوی، رتبه اول کشوری در اراضی دیمی را دارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی، افزود: کردستان به دلیل اقلیم زیبا، ویژگی های منحصر به فرد فرهنگی (زبان، لباس، صنایع دستی، آداب و رسوم و …)، آثار باستانی و مفاخر عظیم فرهنگی از ظرفیت بی نظیر جذب گردشگر داخلی و خارجی برخوردار است.

وی افزود: از همه این ها مهمتر کردستان نماد صفا و وفاست، همانطور که رهبر حکیم انقلاب در سفرشان در سال 1388 به کردستان، فرمودند کردستان، سرزمین فداکاری های بزرگ است، سرزمین هنر و فرهنگ است و سرزمین صفا و وفاداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت لیبرال- تکنوکرات بیشترین ظلم را در حق کردها روا داشته است

دولت لیبرال- تکنوکرات بیشترین ظلم را در حق کردها روا داشته است