مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 02:052021-06-12اقتصادي

آیا درآمد سیاه 2.5 میلیارد دلاری متوقف می شود؟


رییس اتحادیه صنایع بازیافت ایران از موافقت شورای رقابت با نهاد تنظیم گر مناسبات بازیافت خبر داد و گفت که درآمد سیاه وابسته به جریان پیمانکاران شهرداری و مافیای وابسته به پیمانکاران که جلوه آن در زباله گردی، - رییس اتحادیه صنایع بازیافت ایران از موافقت شورای رقابت با نهاد تنظیم گر مناسبات بازیافت خبر داد و گفت که درآمد سیاه وابسته به جریان پیمانکاران شهرداری و مافیای وابسته به پیمانکاران که جلوه آن در زباله گردی، سوء استفاده از کودکان کار، کارگران مهاجر و معتادان است، حدود 2.

5 میلیارد دلار تخمین زده می شود، اما با اجرای این مصوبه انتظار می رود همه زیر پوشش قانون برگردند و اپلیکیشن هایی که می توانند ضایعات ارزشمند را از مردم بخرند فعال شود.

سید توحید صدرنژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مصوبه باید به صورت یک اساسنامه به تصویب هیئت دولت و تایید مجلس برسد.

وی با بیان اینکه بارها تاکید شده شاه بیت مشکلات حوزه مدیریت پسماند، قانون مدیریت پسماند است، تصریح کرد: قانون مدیریت پسماند توسط افرادی در حاکمیت نوشته شده و در آن اشاره ای به نقش شهروندان نشده است و در کل متن این قانون از عباراتی مثل مردم، شهروند و حتی بخش خصوصی استفاده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا درآمد سیاه 2.5 میلیارد دلاری متوقف می شود؟

آیا درآمد سیاه 2.5 میلیارد دلاری متوقف می شود؟