مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 01:552021-06-12اقتصادي

اختصاص 12هزار میلیارد برای بیمه بیکاری/215هزار نفر مقرری می گیرند


معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی از اختصاص 12 هزار میلیارد تومان برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر 215هزار نفر بیمه بیکاری می گیرند.

- مهرداد قریب در گفتگو با بود و فقط برای آن سه ماه تصمیم جداگانه گرفته شد.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی افزود: 95 درصد افرادی که بیکار شدند و در سامانه ثبت نام انجام دادند، پس از پالایش انجام شده، مستمری سه ماهه بیمه بیکاری را دریافت کردند.

وی ادامه داد: از آن تاریخ به بعد، بیمه بیکاری همچنان شامل حال همه افرادی که شغل خود را از دست می دهند شد وبیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی بر اساس سابقه کار و پرداخت حق بیمه و همچنین متأهل و مجرد بودنشان، مستمری بیکاری دریافت می کنند.

قریب با اشاره به اینکه ثبت نام برای دریافت بیمه بیکاری به صورت غیرحضوری انجام می شود، گفت: نیازی به مراجعه به وزارت کار و شعب تأمین اجتماعی وجود ندارد و درخواست هایی که از طریق سامانه انجام می شود، مورد بررسی قرار گرفته و تایید می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 215 هزار نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری هستند، اظهار داشت: افراد بر اساس سوابقشان بیمه بیکاری دریافت می کنند و در نهایت طی 45 روز و در صورت کامل بودن مدارک بیمه ای شان، مقرری به آنها تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 12هزار میلیارد برای بیمه بیکاری/215هزار نفر مقرری می گیرند

اختصاص 12هزار میلیارد برای بیمه بیکاری/215هزار نفر مقرری می گیرند