مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 23:502021-06-12فرهنگي

مهران مدیری: کپی کرده ایم درجه یک! / آخه مدیری، مدیری، مدیری ...


فصل پنجم دورهمی کپی از یک مسابقه شبکه فاکس آمریکاست که راب لو (هنرپیشه آمریکایی) آنرا اجرا می کند و نام برنامه هم (Mental Samurai / سامورایی ذهنی) است .

- از شروع فصل اول برنامه دورهمی در سال 1395 همیشه این قضیه مطرح بود که دورهمی کپی از یک برنامه پر مخاطب کشور هندوستان به اسم شب های طنز با کاپیل / Comedy nights with Kapil است.

علاوه بر ساختار برنامه و جزیی ترین اجزای صحنه حتی میز مهران مدیری و نشستن در بین جمعیت در دورهمی و در نظر گرفتن جایگاه اختصاصی برای او نیز کپی از این برنامه هندی بود فقط با یک تفاوت که در برنامه هندی یک بخش رقص و آواز هندی وجود داشت که در برنامه دورهمی این بخش حذف شده و خواننده هایی آهنگهایشان را در برنامه می خواندند.

در این چند سال مدیران تلویزیون و برنامه سازان دورهمی در اینباره عمدتا سکوت کرده و غیر از موارد معدود هیچ گاه نه به این مسائل جوابی دادند و نه قبول کردند که برنامه آنها کپی است.

حال از شروع فصل 5 خودشان اعلام کردند که برنامه کپی است، حتی یک منتی هم بر سر مخاطب گذاشته اند که کپی درجه یکی انجام داده اند! فصل پنجم دورهمی کپی از یک مسابقه شبکه فاکس / Fox آمریکاست که (Mental Samurai / سامورایی ذهنی) است و از 28 اسفند 1397 پخش آن آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران مدیری: کپی کرده ایم درجه یک! / آخه مدیری، مدیری، مدیری ...

مهران مدیری: کپی کرده ایم درجه یک! / آخه مدیری، مدیری، مدیری ...