مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 23:252021-06-12سياسي

افراد فاقد طهارت اقتصادی در دولت آینده جایی ندارند


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی، دولت قوی و مردمی برای خدمت، عدالت، سربازی ولایت، حکمت و خردورزی روی کار خواهد آمد و افراد فاقد طهارت اقتصادی در این دولت جای ندارند.

- ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی، دولت قوی و مردمی برای خدمت، عدالت، سربازی ولایت، حکمت و خردورزی روی کار خواهد آمد و افراد فاقد طهارت اقتصادی در این دولت جای ندارند.

علی نیکزاد در تجمع انتخاباتی حامیان حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد، با بیان اینکه گیلان به برکت مردمانی بزرگ و مقاوم جزو پیشتازان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: جنبش جنگل به رهبری میرزا کوچک جنگلی مبارزه مسلحانه علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی را آغاز کرد و نقش مهمی در تاریخ گیلان و ایران رقم زد.

وی با اشاره به نقش علمای بزرگ گیلان در همراهی مردم با نهضت امام خمینی(ره)، افزود: نقش ویژه مردم گیلان در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با گروهک های ضد انقلابی فراموش نشدنی است و همچنین مردم گیلان در دفاع مقدس با تقدیم هشت هزار شهید حماسه های بزرگی آفریدند.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی، بصیرت مردم گیلان در حماسه 8 دی را یادآور شد و گفت: حماسه بزرگ 8 دی مردم گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فاقد طهارت اقتصادی در دولت آینده جایی ندارند

افراد فاقد طهارت اقتصادی در دولت آینده جایی ندارند