مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 21:102021-06-12اجتماعي

نسخه درمان آموزش و پرورش چیست؟!/ کتب درسی با نیازهای دانش آموزان تناسب ندارد


دبیر شورای تبیین مواضع جمعیت فرهنگیان جوان گفت: سند تحول بنیادین نسخه درمانی است که هم برای مدرسه و شیوه تعلیم و تربیت، نسخه ارائه کرده و هم راهکارهای عملی برای حل مشکلات معیشت و منزلت معلمان ارائه داده است.

- مرتضی کریمی دبیر شورای تبیین مواضع جمعیت فرهنگیان جوان مسؤول جمعیت فرهنگیان جوان استان فارس در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس اظهار درباره وضعیت فعلی آموزش و پرورش، اظهار کرد: تحقق حیات طیبه و رسیدن به مرحله تمدن نوین اسلامی نیازمند مجاهدتی رجایی گونه در همه شئون تربیتی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی دارد که ساحت مهم تعلیم و تربیت، زمینه ای ترین زیر ساخت توسعه و پیشرفت همه جانبه در کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: نیک معلوم است که تعلیم و تربیت موثر در نظام جمهوری اسلامی در تحقق حیات طیبه، برقراری عدالت و مساوات موثر بوده و برای مرتفع شدن این اندیشه، وجود نقشه راهی کارآمد، متوازن، شفاف و دقیق الزامی است.

* توفیقات اجرایی سند تحول کم بوده است کرمی افزود: از سال 1389 در اثر مجاهدت های علمی فراوان در نظام تعلیم و تربیت کشور تحت راهبری شورای عالی آموزش و پرورش، در دستور کار اجرایی سیستم آموزشی کشور قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه درمان آموزش و پرورش چیست؟!/ کتب درسی با نیازهای دانش آموزان تناسب ندارد

نسخه درمان آموزش و پرورش چیست؟!/ کتب درسی با نیازهای دانش آموزان تناسب ندارد