مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 20:302021-06-12اقتصادي

9 سد در شهرستان های خلخال و کوثر بلاتکلیف است


معاون وزیر کشاورزی در امور آب و خاک گفت: 9 سد نیمه کاره در شهرستان های خلخال و کوثر بلاتکلیف رها شده که برای تکمیل آنها 1500 میلیارد تامین منابع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیمراد اکبری شامگاه گذشته در بازدید از سدهای ورگوان، گورانسراب ، بلیل، سجن، طولش و سدهای شهرستان کوثر اظهار کرد: 22 سد فرسایشی در استان وجود دارد که در دو شهرستان خلخال و کوثر 9 سد بلاتکلیف است.

وی افزود: امسال از محل اعتبارات خشکسالی بیش از 1500میلیارد تومان برای مصادیق بارز خشکسالی در استان اردبیل تامین منابع شده است.

معاون وزیر کشاورزی در امور آب و خاک با اشاره به پیگیری های اخیر نماینده مردم خلخال و کوثر و دیدار با وزیر جهاد کشاورزی و دستور وزیر جهاد مبنی بر بازدید میدانی از سدهای موجود و ارزیابی آخرین وضعیت سدها در شهرستان خلخال تصریح کرد: آخرین وضعیت، ارزیابی و مقرر شد در هفته آینده 15 میلیارد تومان برای سدهای موجود با اولویت وضعیت فیزیکی بالا اختصاص و از محل منابع موجود خشکسالی، این مشکلات دو شهرستان خلخال و کوثر در اولویت خواهد بود.

وی زمانبدی موجود برای تکمیل این سدهای نیمه تمام در شهرستان خلخال را دو تا سه سال عنوان کرد و گفت:  استان اردبیل در سال های اخیر قدم های خوبی در زمینه توسعه آبیاری مدرن برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 سد در شهرستان های خلخال و کوثر بلاتکلیف است

9 سد در شهرستان های خلخال و کوثر بلاتکلیف است