مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 20:252021-06-12سياسي

قالب پروژه های دولت به ایلام/ پروژه هایی که تکمیل نشده، افتتاح می شوند


در حالی که سد کنجانچم در شهرستان مهران هنوز تکمیل نشده و چندین میلیارد دیگر برای اتمام آن لازم است که متولیان امر برای آن مراسم برگزار کرده و آن را توسط روحانی به صورت ویدئو کنفرانس به افتتاح رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، احتمالا شما هم بارها و بارها از مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی استان برگزار و عملیات آبگیری آزمایشی سد شهدای کنجانچم آغاز شود.

توضیحات حاج رسولی ها در خصوص سد کنجانچم محمد حاج رسولی ها، معاون شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، در مراسم آغاز آبگیری سد شهدای کنجانچم که به صورت ویدئو کنفراس با حضور رییس جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: سد کنجانچم مهران در واقع حلقه تکمیلی دیگری از طرح سامانه گرمسیری است که علاوه بر تامین آب کشاورزی در مصارف آب شرب و صنعت نیز تخصیص داده شده است و یکی از طرح های توسعه ای در حوزه آب و خاک در مناطق مرزی کشور است.

وی با بیان اینکه سد کنجانچم در 22 کیلومتری شهرستان مهران یکی دیگر از بخش های مهم طرح عظیم گرمسیری آبگیری می شود، یادآور شد: سد خاکی کنجانچم با ارتفاع 86 متر و طول تاج 2/6 کیلومتر پس از آبگیری کامل، مخزنی به حجم 85 میلیون مترمکعب خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالب پروژه های دولت به ایلام/ پروژه هایی که تکمیل نشده، افتتاح می شوند

قالب پروژه های دولت به ایلام/ پروژه هایی که تکمیل نشده، افتتاح می شوند