مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-12ورزشي

قهرمانی فوتبالیست های قم در آسیا/ قمی ها مسافر المپیک شدند


فوتبالیست های استان قم همراه با تیم ملی ناشنوایان ایران به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای آسیایی و انتخابی المپیک ناشنوایان دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که ایران میزبانی رقابت های انتخابی فوتبال المپیک 2022 ناشنوایان بود این بازی ها با حضور تیم های آسیایی در جزیره کیش برگزار شد و تیم ملی کشورمان بدون شکست با اقتدار عنوان نخست این رقابت ها را کسب کرد و راهی المپیک شد.

اهمیت این مسابقات برای قمی های علاقمند ورزش به واسطه حضور علی زینال وند و سیاوش زینال وند برادران فوتبالیست ناشنوای قم در تیم ملی کشورمان بود، فوتبالیست های مطرحی که از دهه 1390 عضو تیم ملی ایران هستند و افتخارات زیادی در سطح فوتبال آسیا با تیم ملی به دست آورده اند.

پس از قرعه کشی مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2022 ناشنوایان در منطقه آسیا، تیم ملی کشورمان با تیم های عراق و مالزی هم گروه شد و در گروه دوم تیم های کره جنوبی، ازبکستان، افغانستان و تایلند قرار گرفتند و این بازی ها در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در نخستین بازی خود برابر تیم مالزی به تساوی یک بر یک رسید و تک گل کشورمان را فوتبالیست قمی یعنی علی زینالوند تک گل تیم ملی کشورمان را به ثمر رساند، اما ناشنوایان ایران در دومین دیدار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی فوتبالیست های قم در آسیا/ قمی ها مسافر المپیک شدند

قهرمانی فوتبالیست های قم در آسیا/ قمی ها مسافر المپیک شدند