مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-12سياسي

اعلام نظر مسئولان و کارشناسان درباره مناظره های انتخاباتی


پس از برگزاری سومین مناظره انتخاباتی خبرگزاری مهر اقدام به نظرسنجی درباره نحوه برگزاری این مناظره از مسئولان و کارشناسان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر اقدام به نظرسنجی درباره نحوه برگزاری این مناظره از مسئولان و کارشناسان کرد.

حجت الاسلام سیدرضا تقوی، سردار جلالی، حسن کاظمی قمی، موسی الرضا ثروتی، ایرج ندیمی، اسماعیل دوستی، ولی الله شجاع پوریان، مجیدرضا حریری، پیروز ارجمند، کوروش پرویزیان، مجید بوجارزاده، صابری خورزوقی و مرتضی غرقی برخی از مسئولان و کارشناسان بودند که در این نظرسنجی شرکت کردند.

تا لحظه تنظیم این خبر نتیجه نظرسنجی به شرح زیر است: 55 درصد از مسئولان و کارشناسان میزان مفید بودن مناظره های انتخاباتی برای آشنایی با برنامه های نامزدهای انتخاباتی را متوسط، 34 درصد کم و 11 درصد زیاد توصیف کردند.

همچنین 85 درصد از مخاطبان از برگزاری چهارمین مناظره با مدلی متفاوت استقبال کردند و 15 درصد مخاطبان مخالف برگزاری مناظره چهارم بودند.

برخی از مخاطبان راه هایی برای افزایش مشارکت ارائه کردند که برخی از آنها را در ادامه می خوانید: اکرم محمدی: باید همه جناح ها حضور پررنگی داشته باشند ولی متأسفانه از همه سلایق کاندیدا حضور ندارد و به چند نامزد با جناح و دیدگاه محدود شده اند و به همین دلیل امکان انتخاب کمتری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نظر مسئولان و کارشناسان درباره مناظره های انتخاباتی

اعلام نظر مسئولان و کارشناسان درباره مناظره های انتخاباتی