مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:252021-06-12اقتصادي

اتصال 308 روستای سیستان و بلوچستان به شبکه آب شرب سالم


مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طبق اهداف تعیین شده در سال 99 تعداد 308 روستای سیستان و بلوچستان با جمعیت بالغ بر 91 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طبق اهداف تعیین شده در سال 99 تعداد 308 روستای سیستان و بلوچستان با جمعیت بالغ بر 91 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.

علیرضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه با توجه به اعتبارات ابلاغ شده هر ساله هدف گذاری لازم به منظور تسریع در آبرسانی انجام و سعی می شود در هر شرایطی طبق برنامه ریزی و با قدرت به تعهدات خود عمل کنیم تصریح کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت توانستیم با کم ترین تخصیص اعتبار و همت مضاعف به آنچه که قول داده بودیم وفا کنیم و به رغم تنگناهای مالی شبکه آب 308 روستای استان در سال گذشته وارد مدار بهره برداری شد.

وی ادامه داد: با وارد مدار شدن این تعداد روستا به چرخه آبرسانی، شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی روستاها در سطح استان با افزایش چهار درصدی به 70.

5 درصد رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سالی که با اعتبارات محدود مواجه بودیم بالغ بر 600 کیلومتر لوله گذاری در سطح استان صورت گرفت و به منظور حفظ سلامت مردم تعداد 45 تانکر برداشت آب در بیش از 32 روستای فاقد شبکه یا دچار بحران حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 308 روستای سیستان و بلوچستان به شبکه آب شرب سالم

اتصال 308 روستای سیستان و بلوچستان به شبکه آب شرب سالم