مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:202021-06-12سياسي

بهره گیری از همه روش ها برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات


رییس ستاد انتخابات استان سمنان بر لزوم بهره گیری از همه روش های ممکن برای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان رییس ستاد انتخابات استان سمنان بر لزوم بهره گیری از همه روش های ممکن برای دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و رییس ستاد انتخابات استان سمنان در جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: فرمانداران می توانند از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای رساندن پیام خود و دعوت از مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در بحث انتخابات پیش رو استفاده کنند.

، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، گفت: فرمانداران استان در فرصت باقیمانده تا روز برگزاری انتخابات، از بحث حضور حداکثری و افزایش مشارکت مردم در این امر غافل نشوند.

وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید داشتند که اولویت اول ما مشارکت حداکثری در انتخابات است، خطاب به فرمانداران افزود: از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و عزیزانی که عضو این سازمان هستند، برای دعوت مردم به مشارکت در امر انتخابات استفاده کنید .

خجسته پور با بیان اینکه لازم است فرایند های انتخابات مطابق شیوه نامه و مقررات و در زمان مقرر خود انجام شود، تصریح کرد: ضروری است از بحث مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از همه روش ها برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات

بهره گیری از همه روش ها برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات