مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:152021-06-12حوادث

رد رشوه 100 میلیون ریالی توسط پلیس وظیفه شناس رابری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید ناصری اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی هنزا هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

- فرمانده انتظامی رابر از رد رشوه 100 میلیون ریالی ماموران پاسگاه انتظامی هنزای این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، حمید ناصری اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی هنزا هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در ادامه طی یک عملیات ضربتی، این خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی رابر بیان داشت: ماموران در بازرسی انجام گرفته از این خودرو متوجه شدند، 4 سرنشین آن از اتباع غیرمجاز هستند و از این رو آنان را به پاسگاه منتقل کردند که راننده این خودرو در مسیر انتقال به پاسگاه مبلغ 100 میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه برای رهایی از دست قانون به ماموران پلیس پیشنهاد می دهد اما این پیشنهاد با عزت نفس و صحت عمل ماموران مربوطه رد و مراتب صورتجلسه می شود.

ناصری با اشاره به اینکه این متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست: هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و یا درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد رشوه 100 میلیون ریالی توسط پلیس وظیفه شناس رابری

رد رشوه 100 میلیون ریالی توسط پلیس وظیفه شناس رابری