مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-12سياسي

اشتغال 27 بهبودیافته در زنجان


27 بهبود یافته از اعتیاد مشغول به کار شدند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تشکیل 91 پرونده مددکاری برای معتادین در حال بهبودی در طرح مدیریت مورد خبر داد و اظهار کرد: این طرح از سال گذشته به منظور تسریع در بهبودی و بازتوانی معتادین و بازگشت آنها به جامعه در سطح استان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح بهبودیافتگان بی بضاعت و نیازمند شناسایی و پس از مصاحبه و ارزیابی اولیه فردی، خانوادگی و حمایت های اجتماعی، ارزیابی اشتغال، وضعیت سرپناه، حقوقی، قضایی، روانی و پزشکی، برحسب نوع نیاز کمک های مورد نیاز خود را توسط مددکاران دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: حرفه آموزی، آماده سازی شغلی، اشتغال، توانمندسازی، کمک به معیشت، خدمات اسکان و سرپناه، ارجاع برای معاضدت قضایی و حقوقی، بهداشت و درمان از خدمات قابل ارائه در طرح مدیریت مورد است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح چهار مددکار اجتماعی آموزش دیده اند، خاطرنشان کرد: بر این اساس معتادین بهبودیافته در بازه زمانی یک تا 6 ماه تحت حمایت های مددکاری اجتماعی و روانشناسی قرار می گیرند و ارتباط دائمی با معتاد یا فرد بهبود یافته و خانواده آنان با هدف توانمندسازی و جامعه پذیری قطع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 27 بهبودیافته در زنجان

اشتغال 27 بهبودیافته در زنجان