مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-12سياسي

مشارکت حداکثری، پشتوانه و سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران


مشارکت حداکثری برای نظام جمهوری اسلامی ایران پشتوانه و سرمایه است که در طول 42 سال گذشته از این مشارکت در مقابل دشمنان نظام به عنوان برگ برنده استفاده کردیم.

- ایسنا/قم دکتر بهرام سرمست گفت: مشارکت حداکثری برای نظام جمهوری اسلامی ایران پشتوانه و سرمایه است که در طول 42 سال گذشته از این مشارکت در مقابل دشمنان نظام به عنوان برگ برنده استفاده کردیم.

دکتر بهرام سرمست در جلسه ستاد انتخابات استان که امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: امیدواریم در سایه تعامل و همفکری خوبی که در مجموعه استان شاهد هستیم بتوانیم یک انتخابات در طراز استان و نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه اصول مدیریت ستاد انتخابات استان بر سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در موضع انتخابات در چهار اصل استوار است، یادآور شد: امنیت انتخابات به عنوان اولین اصل است و در استان ابعاد مختلف امنیت اعم از سخت افزاری و نرم افزاری را با تعاملی که با شورای تأمین و علما و مراجع تقلید و تشکیلات قضایی داریم محقق کردیم و با کمال افتخار به لحاظ وقایع و رویدادهای امنیتی تا به حال استان با آرامش و اعتدال مدیریت شده است و از منظر تأمین امنیت انتخابات مشکل خاصی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری، پشتوانه و سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران

مشارکت حداکثری، پشتوانه و سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران