مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 19:002021-06-12سياسي

شوق رأی اولی ها برای 28 خرداد/ «من» اگر «ما» نشوم تنهایم


رای اولی ها با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، رسیدن به سن تکلیف سیاسی خود را جشن می گیرند تا مشارکت آنها به انتخابات لرستان حال و هوای با نشاطی ببخشد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: جوانی دورانی مملو از تحرک، هیجان و انرژی است، جوان ایرانی با تکیه بر بینشی که اسلام و انقلاب به وی داده است قادر است برای تمام جهان فکر کند و در صحنه های سیاسی، همواره رفتاری آگاهانه داشته باشد.

قطره های رأی در مسیر ما شدن همه من ها! رسیدن به سن تکلیف سیاسی به معنی مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه است تا رأی اولی ها نخستین مشارکت خود را در عرصه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراها تجربه کنند.

قشر جوان هر جامعه، نیروی محرکه ای است که موجب توسعه فراگیر در همه زمینه ها می شود به طوری که حضور رأی اولی ها در صحنه انتخابات شور مضاعفی را به این دوره از انتخابات بخشیده است.

جوانان به دلیل قابلیت ها و شرایط روحی و تحرک اجتماعی که دارند علاقمند به حضور پرنشاط در همه امور و مسائل سرنوشت ساز و تصمیم گیری های اجتماعی هستند، آنها به عنوان پرشورترین بخش جامعه در استان لرستان بیشترین میزان حضور را دارند.

انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراها برای هجده ساله هایی که برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوق رأی اولی ها برای 28 خرداد/ «من» اگر «ما» نشوم تنهایم

شوق رأی اولی ها برای 28 خرداد/ «من» اگر «ما» نشوم تنهایم