مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:402021-06-12اقتصادي

رشد 120 درصدی شرکت های فن آور و دانش بنیان در فارس


استاندار فارس با بیان اینکه میزان رشد شرکت های فن آور و دانش بنیانی فارس بیش از 120 درصد بوده است، گفت: بسیاری از این محصولات تجاری سازی شده؛ اما از بنیه قوی مالی برخوردار نیستند و نیاز به حمایت دارند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه میزان رشد شرکت های فن آور و دانش بنیانی فارس بیش از 120 درصد بوده است، گفت: بسیاری از این محصولات تجاری سازی شده؛ اما از بنیه قوی مالی برخوردار نیستند و نیاز به حمایت دارند.

عنایت الله رحیمی در دیدار با مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت و توسعه صنایع پیشرفته کشور با بیان اینکه در دامنه وسیعی از صنایع مختلف دارای امکانات هستیم، گفت: گرچه از محدودیت ها نیز مطلعیم.

با این وجود با توجه به پتانسیل های موجود آینده خوبی در زمینه های یاد شده در استان پیش رو داریم و درصورت سرمایه گذاری بازگشت سرمایه به صورتی مطلوب روی خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استاندار فارس، رحیمی با اشاره به اینکه توسعه صنایع های تِک در فارس اساسی است، عنوان کرد: توسعه این حوزه با فکر و اندیشه و خلاقیت سر و کار دارد.

استاندار فارس با بیان اینکه نباید از سایر بخش های صنعت غافل شد، اظهار کرد: با توجه به وجود دانش دارویی لازم و فعالیت شرکت های داروسازی معتبر و همچنین تعدد شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 120 درصدی شرکت های فن آور و دانش بنیان در فارس

رشد 120 درصدی شرکت های فن آور و دانش بنیان در فارس