مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:302021-06-12سياسي

اجرای نیمی از زهکشی مورد نیاز اراضی کشاورزی در گلستان


تاکنون 100 هزار هکتار زهکشی در گلستان افتتاح شده و 30 هزار هکتار نیز در دست اجراست که امیدواریم تا پایان کار دولت به اتمام برسد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: تاکنون 100 هزار هکتار زهکشی در گلستان افتتاح شده و 30 هزار هکتار نیز در دست اجراست که امیدواریم تا پایان کار دولت به اتمام برسد.

با این کار نیمی از 280 هزار هکتار زهکشی مورد نیاز در استان اجرایی شده است.

هادی حق شناس عصر امروز شنبه 22 خرداد در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: گلستان به لحاظ پاسخگویی مدیران استان در مرکز سامد براساس ارزیابی نهاد ریاست جمهوری رتبه دوم را در بین استان های کشور بدست آورده است.

وی افزود: در روزهای گذشته مراسم گرامیداشت سی اُمین سال استقلال جمهوری قزاقستان برگزار شد و اینجا اعلام شد که ظرفیت ریلی و رفع مشکل ریل عریض که انجام شده است می تواند فرصت مناسبی برای ارتقاء تجارت و تبادلات تجاری ما شود.

استاندار گلستان بیان کرد: در حال حاضر 10 مسیر پروازی از گلستان دایر است و با وجود کاهش مسافران هوایی در اپیدمی کرونا در کشور در استان گلستان شاهد افزایش میزان مسافران و پروازهای هوایی بودیم.

حق شناس به راه اندازی مسیر پروازی گرگان به آکتائو اشاره کرد و گفت: تعدادی از دوربرگردان های غیراستاندارد در استان اصلاح شده و امیدواریم مابقی آن تا پایان سال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نیمی از زهکشی مورد نیاز اراضی کشاورزی در گلستان

اجرای نیمی از زهکشی مورد نیاز اراضی کشاورزی در گلستان