مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:252021-06-12سياسي

نیکزاد: دولت کنونی مأمنی برای رانت خواران/طهارت اقتصادی را در کشور نهادینه می کنیم


رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رییسی با بیان اینکه دولت کنونی مأمنی برای رانت خواران شده، گفت: طهارت اقتصادی را در کشور نهادینه می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت با اشاره به پیشتازی گیلان در انقلاب اسلامی اظهار کرد: میرزاکوچک جنگلی در تشکیل انقلاب اسلامی و مبارزه با استبداد نقش پر رنگی داشته اند و پس از آن نیز این مبارزات ادامه داشته است.

وی با اشاره به مبارزات گیلانی ها پیش و پس از انقلاب اسلامی افزود: نقش مردم گیلان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم 8000 شهید بوده است.

رییس ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رییسی با اشاره به بصیرت گیلانی ها گفت: مردم ولایت مدار این استان 8 دی را رقم زدند که زمینه شکل گیری حماسه 9 دی در ایران اسلامی شد.

نیکزاد با اشاره به مزیت های نسبی گیلان در تولیدات کشاورزی و صنعتی بیان کرد: علیرغم توانمندی های بسیار خوب در گیلان، این استان در محیط زیست، تراکم جمعیت و بیکاری و عدم مدیریت شهری در رنج است.

وی با بیان اینکه برخی ها برای مدیریت بر این مردم با شعار انقلاب از مردم رای گرفتند اما کاری نکردند، افزود: اگر این مسؤولین کاری می کردند آیت الله رییسی حاضر نمیشد تا رشت الکتریک، پوشش و سایر را نجات ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: دولت کنونی مأمنی برای رانت خواران/طهارت اقتصادی را در کشور نهادینه می کنیم

نیکزاد: دولت کنونی مأمنی برای رانت خواران/طهارت اقتصادی را در کشور نهادینه می کنیم