مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-12سياسي

پویش حرف آورد در جشن سیاسی رأی اولی ها در اردبیل برگزار شد


کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای پویش حرف آورد در مراسم جشن سیاسی رأی اولی ها ویژه دختران در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری درباره انتخابات، برگزار شد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به نقش بانوان در حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: یک مادر خانواده با آگاهی از حقوق اجتماعی می تواند معیارهای انتخاب درست و توجه به تجربیات و توانمندی های افراد را در بین اعضای خانواده خود تشریح کند و افراد خانواده را در انتخاب اصلح همراهی کنند.

حقی همچنین تصریح کرد: تعهد، تخصص و وعده صادق به مردم نیازهایی است که امروز جامعه به آن حساس شده و باید مادران با آگاهی از حقوق اجتماعی و پیش شرط های لازم برای تشریح آنها نزد اعضای خانواده اقدام کنند.

وی افزود: در جشنواره حرف آورد بانوان و دختران با بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص انتخابات، علاوه بر حضور مؤثر در انتخابات، نقش مؤثری در تحریک و تهییج اعضای خانواده و جامعه برای حضور در پای صندوق های رأی داشته و با تبیین افکار و اندیشه های خود می توانند عزم آحاد جامعه را برای حضور پررنگ تر در روز انتخابات جزم کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه بانوان برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید پیشتاز باشند تصریح کرد: بانوان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش حرف آورد در جشن سیاسی رأی اولی ها در اردبیل برگزار شد

پویش حرف آورد در جشن سیاسی رأی اولی ها در اردبیل برگزار شد