مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:552021-06-12سياسي

کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی حمایت شوند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه کشاورزان سمنانی بسیاری از محصولات خود را در اثر سرمازدگی از دست دادند، گفت: این کشاورزان خسارت دیده باید حمایت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با وی که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام شد، اظهار کرد: بسیاری از کشاورزان به خاطر سرمازدگی دسترنج خود را از دست دادند از این رو جهاد کشاورزی تلاش کند در حوزه خود اقدامات حمایتی از بخش را انجام دهد.

وی از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی خواست تا کشاورزان را با عمل و اقدامات خود راضی نگهدارند چراکه خوشحال کردن آنان رضای خدا را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تشکر از خدمات کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای تأمین امنیت غذایی و هم به بخش کشاورزی افزود: جهاد کشاورزی رسالت بسیار مهمی بر عهده دارد و هم کلمه جهاد و هم کشاورزی بسیار مهم و پرمعنا است.

37 هزار هکتار سامانه آبیاری در استان سمنان اجرا شد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این دیدار گفت: تاکنون 37 هزار هکتار سامانه آبیاری در استان سمنان اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی حمایت شوند

کشاورزان خسارت دیده از سرمازدگی حمایت شوند