مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:302021-06-12اقتصادي

آبرسانی به 43 روستای لرستان در سال جاری


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در سال 1400 برنامه ریزی کردیم که 43 روستا را آبرسانی کرده و از فرآیند آبرسانی سیار حذف کنیم.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در سال 1400 برنامه ریزی کردیم که 43 روستا را آبرسانی کرده و از فرآیند آبرسانی سیار حذف کنیم.

حمیدرضا کرم وند، امروز 22 خرداد، در جمع خبرنگاران در خصوص چگونگی آبرسانی پایدار به روستاها، اظهار کرد: در سال جاری با ایجاد زیر ساخت های لازم و اتصال شبکه توزیع روستاها به خطوط انتقال آب شهری در صدد دسترسی روستاییان بیشتری به آب شرب پایدار هستیم.

وی افزود: حفر و تجهیز چاه های جدید، احداث مخزن و همچنین ساماندهی منابع آبی محلی یکی دیگر از راه های تأمین پایدار آب شرب روستاییان است.

کرم وند با بیان این که حذف آبرسانی سیار در روستاها یکی از برنامه های مهم این شرکت در سال 1400 است، تصریح کرد: با حذف 43 روستای دیگر از فرآیند آبرسانی سیار، ساکنان این روستاها از آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی احداث مخزن 25 هزار مترمکعبی، بازسازی تأسیسات آبرسانی به مجتمع روستایی واشیان، روستاهای تحت پوشش پلدختر و رفتخان چگنی در دستور کار این شرکت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 43 روستای لرستان در سال جاری

آبرسانی به 43 روستای لرستان در سال جاری