مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:202021-06-12سياسي

شجره طیبه مقاومت در حال ثمر دادن است / سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه است


ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: شجره طیبه مقاومت در حال جواب دادن است و ثمرات بی بدیل این درخت پربار، نه محدود به شخص و اشخاص بوده و نه محدود به زمان و مکان خاصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی، در دیدار با جمعی از مدافعان حرم اظهار داشت: حضور سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه و تامین کننده امنیت پایدار می باشد.

وی تاکید کرد: امروزه جبهه مقاومت در منطقه، یک برانگیختگی از قدرت و یک قدرت سوزان در مقابل دشمن ایجاد کرده که وحشت بر جسم و روان دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است.

  ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل همچنین افزود: جریانات مقاومت در را خوانده اند و مقاومت را به قدری تضعیف کرده اند که کاری از پیش نخواهد برد؛ در حالی که همگان دیدیم که شجره طیبه مقاومت در حال جواب دادن است و ثمرات بی بدیل این درخت پربار، نه محدود به شخص و اشخاص بوده و نه محدود به زمان و مکان خاصی می باشد.

این ثمره و برکات، ازلی و ابدی می باشد و هیچ نیرویی توان سلب این قدرت را نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21حمزه آذربایجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقاومت یک جریان فکری و یک روش و منش زندگی و آرمانی و اعتقادی است که خواب را بر چشم زورگویان عالم حرام کرده و قسم خورده است تا از بین بردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجره طیبه مقاومت در حال ثمر دادن است / سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه است

شجره طیبه مقاومت در حال ثمر دادن است / سپاه قدس ضامن آرامش مردم منطقه است