مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-12سياسي

بنیاد مرحوم پناهی قابلیت فرهنگ اردبیل را به نمایش خواهد گذاشت


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: با شکل گیری بنیاد فرهنگی، علمی مرحوم پناهی زمینه ای برای تولید آثار ارزشمند در این بخش به همت اهالی فرهنگ و هنر فراهم می آید.

- ، محمد سیمزاری شامگاه شنبه در هنرواره سوادآموزی از دریچه هنر یادواره حجت الاسلام حسین پناهی در اردبیل اظهار کرد: ما قدردان تلاش مدیران دلسوز در سال های اخیر هستیم که به رغم سختی کار در عرصه علم و دانش و فرهنگ و هنر گام برداشتند که نمونه آن حجت الاسلام حسین پناهی است که از بنیان گذاران سوادآموزی به حساب می آیند.

وی تصریح کرد: هر چند این شخصیت وارسته حق بزرگی بر گردن اهالی استان دارند اما به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری آیین بزرگداشت برای این مرحوم وجود نداشت و با همراهی خانواده حجت الاسلام پناهی قرار شد هزینه این مراسم صرف فعالیت های هنری و فرهنگی شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با قدردانی از تلاش هنرمندان استان در تولید آثار از دید هنرمندانه برای موضوع سوادآموزی گفت: در سفر هفته آینده وزیر آموزش و پرورش قرار است این آثار هنری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و تکریمی را از شخصیت فقید حجت الاسلام پناهی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مرحوم پناهی قابلیت فرهنگ اردبیل را به نمایش خواهد گذاشت

بنیاد مرحوم پناهی قابلیت فرهنگ اردبیل را به نمایش خواهد گذاشت