مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-12سياسي

پشتیبانی اخذ رای تمام مکانیزه برای استان سمنان در حال انجام است


رییس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه تلاش ها برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات همچنان تداوم دارد، گفت: پشتیبانی فرآیند اخذ رای تمام مکانیزه برای استان در حال انجام است.

- ، حبیب الله خجسته پور غروب شنبه در جلسه ستاد انتخابات با حضور رؤسای دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات و ارتباط ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان های استان سمنان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری ضمن بیان اینکه در انتخابات پیش رو فرآیند اخذ رأی به صورت تمام مکانیزه و مکانیزه انجام می شود، ابراز داشت: فناوری اطلاعات نقش بسیار تأثیرگذار و تعیین کننده ای دارد لذا اقدامات در خصوص پشتیبانی این حوزه برای استان به خوبی در حال انجام است.

وی بابیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اولویت اول مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، افزود: فرمانداران استان در فرصت باقیمانده تا روز برگزاری انتخابات، از بحث حضور حداکثری و افزایش مشارکت مردم در این امر نباید غافل نشوند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه از تمامی راه ها می بایست برای دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات استفاده کرد، ابراز داشت: فرمانداران می توانند از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای رساندن پیام خود و دعوت از مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در بحث انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی اخذ رای تمام مکانیزه برای استان سمنان در حال انجام است

پشتیبانی اخذ رای تمام مکانیزه برای استان سمنان در حال انجام است