مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:452021-06-12سياسي

همایش «دختران کتابخوان سرزمین آفتاب» برگزار شد


هم زمان با ولادت حضرت معصومه(س) همایش «دختران کتابخوان سرزمین آفتاب» با حضور اعضای منتخب، فعال و کتابخوان کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، هم زمان با و با حضور اعضای منتخب، فعال و کتابخوان کتابخانه های عمومی استان در استودیو کتاب اداره کل برگزار شد.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این همایش با تبریک روز دختر و آغاز دهه کرامت، گفت: در جامعه امروز دختران بیشتر از پسران کتابخوان و اهل مطالعه هستند، شاید این بدین خاطر است که دختران در دوران نوجوانی تمایل بیشتری به کسب آگاهی و دانش روز از منابع مختلف به ویژه کتاب دارند.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان با اشاره به اینکه تعداد اعضای دختران نوجوان کتابخانه ها از تعداد پسران نوجوان بیشتر است، افزود: دختر خوب در جامعه خوب پرورش پیدا می کند و اگر این جامعه به صورت کتاب محور با حرکت به سوی دانایی باشد، دختران آن جامعه که در آینده زنان، همسران و مادران آینده می شوند نسلی آگاه و دانا را پرورش خواهند داد.

وی با یادی از فداکاری های شهدای مدافع حرم، یادآور شد: امروز دختران این شهدا بیشتر از قبل جای خالی پدر را احساس می کنند بنابراین وظیفه ماست که با حفظ ارزش ها، اعتقادات و ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «دختران کتابخوان سرزمین آفتاب» برگزار شد

همایش «دختران کتابخوان سرزمین آفتاب» برگزار شد