مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-12سياسي

قطر از رژیم صهیونیستی خواست با آژانس انرژی اتمی همکاری کند


قطر بر اهمیت همکاری رژیم صهیونیستی با آژانش انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای اش تاکید کرد و گفت تل آویو باید تاسیسات هسته ای اش را به روی بازرسان آژانس باز کند.

- قطر بر اهمیت همکاری رژیم صهیونیستی با آژانش انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای اش تاکید کرد و گفت تل آویو باید تاسیسات هسته ای اش را به روی بازرسان آژانس باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری قطری قنا ، سلطان بن سالمین المنصوری، سفیر قطر در اتریش و نماینده دائم این کشور در سازمان ملل و آژانس های بین المللی در وین در برابر نشست شورای حکام آژانش در جریان بررسی بند مربوط به توانمندی های هسته ای رژیم صهیونیستی گفت: کشور قطر با قدرت از حاکمیت قانون در روابط بین الملل به عنوان ضامن اصلی ایجاد فضای بین المللی مسالمت آمیز و باثبات که فرصت های توسعه پایدار را برای همه ملت ها تقویت کند، حمایت می کند.

او اشاره کرد: هدف خلع سلاح هسته ای طبق توافقات بین المللی و قطعنامه های بین المللی یکی از ابزار ارتقای حاکمیت قانون در روابط بین الملل است.

المنصوری با اشاره به این که همه کشورهای عربی از جمله قطر به معاهده منع اشاعه هسته ای پیوسته و با تمام قطعنامه های بین المللی حامی عاری سازی خاورمیانه از سلاح هسته ای موافقت کرده اند، گفت: تنها اسراییل در این تلاش های وارد نشده و از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر از رژیم صهیونیستی خواست با آژانس انرژی اتمی همکاری کند

قطر از رژیم صهیونیستی خواست با آژانس انرژی اتمی همکاری کند