مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-12اقتصادي

رینگ چهارم حفاظتی در اصفهان و شهرهای در مسیر اجرا می شود


رینگ چهارم حفاظتی اصفهان بر اساس تفاهم نامه جدید و ضوابط تعریف شده در سراسر این کلانشهر و شهرهای مختلف در مسیر در یک زمان بندی مشخص اجرا خواهد شد.

- اصفهان- وزیر راه و شهرسازی گفت: رینگ چهارم حفاظتی اصفهان بر اساس تفاهم نامه جدید و ضوابط تعریف شده در سراسر این کلانشهر و شهرهای مختلف در مسیر در یک زمان بندی مشخص اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو جنگ اقتصادی که تمام مسیرهای ما مسدود است و فعل و انفعالات مالی ما قابل انجام نیست، کشور ما در مسیری قرار گرفته که در انتظار توسعه روز افزون است ایجاد پروژه هایی که برای مردم گره گشایی و رفاه به ارمغان می آورد تنها با باور دست اندرکاران و مسئولان می تواند به وجود آید.

وی افزود: پروژه های توسعه ای که امروز در اصفهان شاهد هستیم مصداق باور و اراده و اطمینان خاطر و همکاری است که توانسته کارها به این نقطه برساند.

در شهرسازی برای منزلت اجتماعی شهروندان عمل می کنیم وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: ما در موضوع شهرسازی برای منزلت اجتماعی و زندگی مطلوب شهروندان براساس ضوابط شهرسازی عمل می کنیم که مردم در یک نُرم از سرانه های مناسب و مورد نیاز برخوردار باشند و امکانات در همه جا به صورت متوازن و عادلانه توزیع شود و ما خود را موظف بر اجرا و تحقق طرح های مصوب می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینگ چهارم حفاظتی در اصفهان و شهرهای در مسیر اجرا می شود

رینگ چهارم حفاظتی در اصفهان و شهرهای در مسیر اجرا می شود