مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-12ورزشي

دستورالعمل بهداشتی انتخابات برای مردم تبیین شود


استاندار گیلان، با تصریح بر اینکه بر انتخاباتی سالم هم از نظر برگزاری و هم از نظر حفظ سلامت مردم تاکید داریم، گفت: لازم است رسانه ها دستورالعمل بهداشتی انتخابات را به درستی برای مردم تبیین کنند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تصریح بر اینکه بر انتخاباتی سالم هم از نظر برگزاری و هم از نظر حفظ سلامت مردم تاکید داریم، گفت: لازم است رسانه ها دستورالعمل بهداشتی انتخابات را به درستی برای مردم تبیین کنند.

ارسلان زارع در جلسه ستاد مدیریت کرونا در گیلان با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، آغاز دهه کرامت و روز دختر، اظهار کرد: این یک واقعیت غیرقابل کتمان است که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عرصه برای فعالیت دختران و بانوان، بیشتر گشوده شد و در دولت تدبیر و امید نیز شاهد حضور و نقش آفرینی موثر دختران در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی، علمی، اقتصادی و تولیدی هستیم.

استاندار گیلان ادامه داد: به واسطه رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم، شاهد کنترل شیوع بیماری و کاهش قابل ملاحظه تعداد مبتلایان، بستری شدگان و نیز شمار شهرستان های دارای وضعیت نارنجی در استان بوده ایم.

وی ضرورت استمرار مراقبت ها و مراعات دستورالعمل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اعلام میانگین مراعات دستورالعمل ها در سطح کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل بهداشتی انتخابات برای مردم تبیین شود

دستورالعمل بهداشتی انتخابات برای مردم تبیین شود