مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-12سياسي

اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره عدم ممنوعیت سفرهای نوروزی


دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه ای بیان داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ضمن پرهیز از طرح مباحث بی پایه و اساس در خصوص سیاست گذاری کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا  در اطلاعیه ای بیان داشت:  نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ضمن پرهیز از طرح مباحث بی پایه و اساس در خصوص سیاست گذاری کرونا، از سیاسی کردن این مسئله ملی خودداری کنند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:  1-متاسفانه این ادعا بدون اطلاع از فرایند تصمیم گیری در ستاد ملی کرونا و براساس داده های  نادرست اظهار می شود، اساساً فرایند تصمیم سازی در حوزه کرونا چنانکه پیش از این به کرات توضیح داده شده، چندلایه ای و تابع سازوکارهای روشنی است.

  مصوبات مربوط به مدیریت کرونا در ابتدا در کمیته های تخصصی، پس از آن هم به ترتیب در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی و جلسه روسای کمیته های تخصصی و نهایتا در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت عبور از هر چهار مرحله، مصوب تلقی شده و برای اجرا ابلاغ می شود.

  2- موضوع سفرهای نوروزی در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با حضور نمایندگان همه دستگاههای اجرایی، قضایی، انتظامی و امنیتی مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا خروجی آن جلسه مبنی بر استمرار اجرای طرح محدودیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره عدم ممنوعیت سفرهای نوروزی

اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره عدم ممنوعیت سفرهای نوروزی