مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-12سياسي

دشمن می داند که برگ برنده ای در دست ندارد/علیرغم همه مشکلات، رای می دهیم


مردم حتی اگر در داخل کشور دچار مشکل باشند، اجازه دخالت بیگانه در امورات کشور را نمی دهند و حتما در انتخابات 28 خردادماه شرکت خواهیم کرد.

- ایسنا/مرکزی یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم حتی اگر در داخل کشور دچار مشکل باشند، اجازه دخالت بیگانه در امورات کشور را نمی دهند و حتما در انتخابات 28 خردادماه شرکت خواهیم کرد.

دکتر صدیقه زمانی 22 خردادماه در همایش بزرگ بانوان انتخاب اصلح که در تالار آیینه اراک برگزار شد، با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب ما در یک پیچ تاریخی قرار دارد و برای به سنگ خوردن تیر دشمنان در این انتخابات، باید قیام کرد.

وی افزود: دشمن با حرکت و قیام مردم مخالف است و هر بار که مردم قیام کردند دشمن از همه توطئه ها برای جلوگیری از این حرکت استفاده کرد.

امروز به هر وسیله ای تلاش می کنند که انتخابات در ایران شکل نگیرد.

زمانی با اشاره به اینکه برای رساندن پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) باید متوجه همه حرکت ها بود، افزود: امروز دشمن در صدد گرفتن فرهنگ از این کشور است، چراکه با گرفتن فرهنگ می توان هر ضربه ای را به کشور وارد کرد، اما حضور اقشار مختلف امروز در ستادهای انتخاباتی نشان می دهد که مردم حتی اگر در داخل دچار مشکل باشند، باز هم اجازه دخالت بیگانه در امور کشور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می داند که برگ برنده ای در دست ندارد/علیرغم همه مشکلات، رای می دهیم

دشمن می داند که برگ برنده ای در دست ندارد/علیرغم همه مشکلات، رای می دهیم