مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-12سياسي

راه اندازی 2 بخش جدید کرونا در میناب


دو بخش جدید کرونا در بیمارستان حضرت ابالفضل میناب راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) برای مسئولیت های محوله در طول خدمت به جامعه باشیم.

پژمان شاهرخی تصریح کرد: خیزش اخیر همه گیری کرونا با شیب شتابنده ی عمودی که منحنی آن دارای قائده هرمی پهن تر همراه با حجم و شدت و ارتفاعی بیشتر از پیک های گذشته از یک سو، و از سوی دیگر در صورت عدم رعایت پروتکل ها ی بهداشتی و فاصله گذاریهای اجتماعی توسط مردم می تواند مسبب تشدید شرایط و وضعیت فعلی گردد.

وی بر لزوم مدیریت همه بخش های بیمارستانی، به ویژه بخش اورژانس بیمارستان بعنوان اولین و مهمترین بخش ارائه ی خدمت به بیماران کووید، تسریع در تعیین تکلیف بیماران بخشهای اورژانس و همچنین فعالیت بیش از پیش تیم درمانی و مدیریتی و افزایش فعالیت کلینیک های سرپایی و بستری موقت بیماران تاکید کرد.

معاون درمان دانشگاه با قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران و عوامل پشتیبانی عنوان کرد: به همت والای تیم درمانی انشاالله بتوانیم با سرافرازی وکاهش نرخ مرگ و میر، خیزش اخیر بیماری را مدیریت نموده به پایان برسانیم.

دکتر شاهرخی خاطرنشان کرد: با هماهنگی معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه هماهنگی های لازم جهت تحویل تجهیزات مورد نیاز شامل: (4 عدد ونتیلاتور پرتابل، 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 بخش جدید کرونا در میناب

راه اندازی 2 بخش جدید کرونا در میناب