مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-12بين الملل

دیپلمات چینی: لغو تحریم ها کلید اصلی هرگونه توافق درباره برنامه هسته ای ایران است


نماینده چین در مذاکرات احیای برنامه جامع اقدام مشترک در وین اتریش، در مصاحبه ای گفت که لغو تحریم ها کلید اصلی هرگونه توافق درباره برنامه هسته ای ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نماینده در گفت وگویی با بیان این که منطقا دور آینده می تواند دور پایانی مذاکرات وین باشد، یادآور شد: در مذاکرات دیپلماتیک هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

  معاون سیاسی وزیر امور خارجه همچنین در اظهاراتی دیگر با بیان این که پیشرفت های خوبی در روند مذاکرات در وین حاصل شده، ولی بر سر برخی موضوعات کلیدی باید به توافق دست یافت، گفت: زمان آن است که آمریکا و اروپا تصمیمات دشوار خود را بگیرند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دور جدید نشست کمیسیون مشترک برجام 13 فروردین ماه به صورت مجازی برگزار و پس از توافق حاصله مقرر شد روز سه شنبه 17 فروردین این گفت وگوها به صورت حضوری و رو در رو دنبال شود و در نهایت هم این نشست برگزار و پس از آن توافق شد دو کارگروه در حوزه تحریم ها و هسته ای تشکیل و بررسی ها را انجام دهد.

نتایج بررسی های این دو کارگروه به نشست کمیسیون برجام در روز جمعه 20 فروردین منعکس و اعلام شد که هیأت های برای تنفس و مشورت به پایتخت ها برمی گردند و مقرر شد روز چهارشنبه 25 فروردین دوباره در وین گردهم بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات چینی: لغو تحریم ها کلید اصلی هرگونه توافق درباره برنامه هسته ای ایران است

دیپلمات چینی: لغو تحریم ها کلید اصلی هرگونه توافق درباره برنامه هسته ای ایران است