مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-12سياسي

زاکانی: نظارت بر رییس جمهور و دولت باید یک امر عادی شود


تکیه دولت به شما ملت است.

با مشارکت و انسجام شما، امکانی فراهم می کنم که با نهادسازی نوین و با شبکه سازی و بهره گیری از نخبگان ملی و محلی و بهره مندی از ظرفیت های مردمی، - ایسنا/خوزستان علیرضا زاکانی گفت: تکیه دولت به شما ملت است.

با مشارکت و انسجام شما، امکانی فراهم می کنم که با نهادسازی نوین و با شبکه سازی و بهره گیری از نخبگان ملی و محلی و بهره مندی از ظرفیت های مردمی، نظارت بر رییس جمهور و دولت یک امر عادی شود.

علیرضا زاکانی امروز (22 خردادماه) در گفت وگوی تلویزیونی با مردم خوزستان، اظهار کرد: در اصلاح امور، ما مسیری را انتخاب می کنیم که ظرفیت های داخلی به ظهور و بروز برسد.

در داخل کشور به دنبال این هستیم که با عقلانیت و معنویت و عدالت و خلاقیت، زمینه تحقق افتخارات و کسب حداکثری استقلال برای کشور و آزادی را برای ملت به ارمغان بیاوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جمهوری اسلامی باید متضمن آزادی، استقلال، عدالت و معنویت باشد تا بتوانیم ایرانی قوی و پیشرفته را در جهان و منطقه سرآمد کنیم.

این نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: به جوانان، اقوام، زنان و آحاد ملت ایران از زنان و مردان، اقلیت ها و همه اقشار، ظلم می شود چون کشور بر مدار عقلانیت و درست اداره نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: نظارت بر رییس جمهور و دولت باید یک امر عادی شود

زاکانی: نظارت بر رییس جمهور و دولت باید یک امر عادی شود