مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-12پزشكي

کوپا آمریکا؛ ابتلای 12عضو تیم ونزوئلا به کرونا درآستانه بازی افتتاحیه


تست کرونای 12 نفر از بازیکنان تیم ملی ونزوئلا در آستانه دیدار افتتاحیه کوپا آمریکا برابر برزیل میزبان مثبت اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، طبق برنامه تیم ملی فوتبال ونزوئلا قرار است فردا(یکشنبه) دیدار افتتاحیه کوپا آمریکا را برابر تیم ملی برزیل برگزار کند.

این در حالی است که در ادامه زنجیره خبرهای ناخوشایند مرتبط با این تورنمنت کرونازده، وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کُنمبول) شب گذشته خبر مثبت شدن تست کرونای بازیکنان تیم ملی ونزوئلا را به اطلاع این نهاد رسانده است.

بدنبال سلب امتیاز میزبانی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمریکا از آرژانتین و کلمبیا، کنمبول در تصمیمی جنجالی این امتیاز را به برزیل واگذار کرد؛ کشوری که هم اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن با موج سوم کرونا است.

آرژانتین و کلمبیا قرار بود به طور مشترک از این تورنمنت معتبر میزبانی کنند اما ناآرامی های داخلی در کشور کلمبیا به دلیل اعتراضات مرتبط با اصلاحات مالیاتی و همچنین درگیری آرژانتین با پاندمی کرونا، کنمبول را بر آن داشت تا میزبان دیگری برای این تورنمت تعیین کند.

این رقابت ها قرار است روز دوشنبه (24 خردادماه) از ساعت 1:30 بامداد با برگزاری دیدار تیم ملی برزیل برابر ونزوئلا آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوپا آمریکا؛ ابتلای 12عضو تیم ونزوئلا به کرونا درآستانه بازی افتتاحیه

کوپا آمریکا؛ ابتلای 12عضو تیم ونزوئلا به کرونا درآستانه بازی افتتاحیه