مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-12پزشكي

کاهش فوتی های کرونا در قزوین، پس از اجرای واکسیناسیون


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: میزان فوتی ها در قزوین در هفته اول و دوم خرداد 33 مورد بود که در هفته سوم خرداد به 18 نفر رسید و این امر تأثیرگذاری واکسیناسیون را نشان می دهد چراکه میزان فوت در افراد سن بالا در حال کاهش است.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: میزان فوتی ها در قزوین در هفته اول و دوم خرداد 33 مورد بود که در هفته سوم خرداد به 18 نفر رسید و این امر تأثیرگذاری واکسیناسیون را نشان می دهد چراکه میزان فوت در افراد سن بالا در حال کاهش است.

پیمان نامدار در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 22 خرداد در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر در استان قزوین با کاهش تعداد موارد بستری روبه رو هستیم اما موارد مثبت بستری در هفته گذشته شیب صعودی پیداکرده است و طی یک هفته 120 بیمار تست مثبت داشتیم که نسبت به میزان بستری بیمارستان ها در هفته های گذشته رشد بیشتری داشته است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر پذیرش روزانه بین 40 تا 50 بیمار در روز است؛ مجموع بستری ها از ابتدای کرونا تاکنون به 25 هزار و 536 نفر رسیده است و در حال حاضر 228 بیمار کرونایی در قزوین بستری هستند و امیدواریم این عدد هرچه سریع تر به زیر 200 و حتی زیر 100 کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فوتی های کرونا در قزوین، پس از اجرای واکسیناسیون

کاهش فوتی های کرونا در قزوین، پس از اجرای واکسیناسیون