مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 14:402021-06-12اقتصادي

پیش بینی افزایش مصرف برق در هفته جاری/ لزوم همکاری دوچندان تهرانی ها


با پیش بینی افزایش دمای هوا و به منظور تامین برق پایتخت، همزمان با قطع برق 47 دستگاه اجرایی تهران در اولین روز هفته جاری، نظارت بر مصرف انرژی ادارات افزایش یافت.

- به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در هفته پایانی خردادماه، انتظار روزهای گرمی را برای تهران داریم، گفت: با افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز به شکل تصاعدی بالا رفته و در صورت عدم همکاری مشترکان، احتمال بروز خاموشی در تهران طی هفته جاری دور از ذهن نیست.

وی از قطع برق 47 اداره و دستگاه اجرایی پایتخت در اولین روز هفته و تشدید نظارت بر عملکرد ادارات تهران خبر داد و افزود: ساختمان های متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگسرای خاوران، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، سازمان تأمین اجتماعی، شرکت ملی گاز ایران، شرکت نفت پاسارگاد، مؤسسه آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک های تجارت، صادرات، توسعه صادرات ایران، قرض الحسنه مهر ایران و پاسارگاد از جمله اداراتی بودند که امروز به دلیل رعایت نکردن ابلاغیه های مدیریت مصرف، مشمول قطع برق شدند.

این مقام مسئول با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان در روزهای گذشته از مشترکان تهرانی درخواست کرد که با توجه به شرایط پیش رو، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش مصرف برق در هفته جاری/ لزوم همکاری دوچندان تهرانی ها

پیش بینی افزایش مصرف برق در هفته جاری/ لزوم همکاری دوچندان تهرانی ها