مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 14:152021-06-12سياسي

تدوین سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان بوشهر به صورت بومی


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از تدوین سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان به صورت کاملاً بومی با تاکید بر شهرستان های ده گانه استان خبر داد.

- ، مریم آذرشب عصر شنبه در نشست مجازی روزی برای تو به مناسبت روز دختر با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار داشت: زنان سرزمین ما در طول تاریخ دوشادوش مردان شجاع و غیور در تمامی میادین حضور داشته و همراهی کردند و هیچ قدرتی نخواهد توانست بر نقش و حضور زنان این سرزمین قلم نادیده گرفتن بکشد.

وی افزود: ارتباط و تعامل با شما دانشجویان جستجوگر، مطالبه گر و پرسشگر تعهد و مسئولیت ما مسئولان را نسبت به جامعه بیشتر می کند و این تلگنر را به مسئولان می زند که اگر مسئولیتی را قبول کرده ایم باید توانایی پاسخ به انتظارات و مطالبات اقشار و اصناف مختلف را داشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: اگر انتظاراتی که از ما مسئولان وجود دارد مناسب پاسخ داده نشود مخاطب دانا و آگاه با پرسشگری و جستجو گری آن را مطالبه خواهد کرد.

وی ادامه داد: مخاطب آگاه که نسبت به حقوق و انتظارات خود دانش و آگاهی دارد انتظارات مناسب، معقول، واقع گرایانه دارد و تمام تلاش خود را برای به دست آوردن آن خواهد کرد و این نقطه و جایگاهی است که امید دارم تمام دختران سرزمین ما با دانش افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان بوشهر به صورت بومی

تدوین سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده استان بوشهر به صورت بومی