مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 14:002021-06-12سياسي

نگاه جزیی نگر بانوان در مدیریت شهری تاثیرگذارتر است


نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی در رابطه با حضور زنان در انتخابات شورای شهر گفت: بانوان از لحاظ زاویه دیدی که به مسائل مختلف دارند نگاه جزیی نگر بیشتری نسبت به آقایان دارند و ظرافت و زیبایی نگری بانوان در مدیریت شهری تاثیر گذارتر است.

- نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی در رابطه با حضور زنان در انتخابات شورای شهر گفت: بانوان از لحاظ زاویه دیدی که به مسائل مختلف دارند نگاه جزیی نگر بیشتری نسبت به آقایان دارند و ظرافت و زیبایی نگری بانوان در مدیریت شهری تاثیر گذارتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سکینه عمرانی نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی در سلسله نشست های میز انتخابات دانشجویان که بعدازظهر امروز (شنبه 22 خرداد) در ستاد انتخابات دانشجویان سیدابراهیم رییسی شورای وحدت برگزار شد، اظهار کرد: شورای وحدت طی انتخاباتی که انجام گرفت تشکیل شد که متشکل از احزاب اصولگرا و جامعه روحانیت است.

در مورد معرفی کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری از همان ابتدا اعلام شد که آیت الله سید ابراهیم رییسی کاندیدای مورد تایید این شورا هستند.

وی افزود: ایشان در ابتدا گفتند که برای انتخابات ثبت نام نخواهند کرد اما با پیگیری دوستان در شورای وحدت جامعه به سمتی رفت که ایشان برای کاندیداتوری اعلام حضور کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه جزیی نگر بانوان در مدیریت شهری تاثیرگذارتر است

نگاه جزیی نگر بانوان در مدیریت شهری تاثیرگذارتر است