مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-12سياسي

مهرعلیزاده هم برنامه ای برای کرمانشاه ارائه نکرد!


محسن مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی اختصاصی برای مردم کرمانشاه در شبکه زاگرس برنامه ویژه ای برای این استان ارائه نکرد.

- ، با توجه به برگزار شدن برنامه های تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قالب شبکه های استانی برای بیان برنامه های آینده برای هر استان امروز گفتگوی اختصاصی محسن مهرعلیزاده در تلویزیون و رادیو کرمانشاه به صورت همزمان در ساعت 16 و 30 دقیقه پخش شد در این برنامه تلویزیونی که نیم ساعت و از پیش ضبط شده بود محسن مهرعلیزاده به معرفی خود و کارنامه علمی و اجرایی در کشور و مباحث کلان اقتصادی و سیاسی پرداخت و برنامه ای اختصاصی برای مردم کرمانشاه و حل مشکلات این استان ارائه نداد.

محسن مهرعلیزاده در این گفتگوی تلویزیونی که بعد از ظهر امروز از شبکه زاگرس پخش شد، اظهار کرد: امروز کشور ما در موقعیت و مقطع تاریخی خطیری قرار دارد.

وی افزود: مردم ایران دست به انتخابی می زنند که با تکیه بر تجربیات گذشته با انتخاب فرد مورد نظر راهی برای برون رفت از مشکلات خود یافته و با انتخاب فرد مذکور خدمتگزاری را به عرصه ریاست جمهوری می آورند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اینکه هم اکنون مسائل معیشتی مردم در شرایط مساعدی نبوده و فقر، بیکاری و فاصله بسیار زیاد اجتماعی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده هم برنامه ای برای کرمانشاه ارائه نکرد!

مهرعلیزاده هم برنامه ای برای کرمانشاه ارائه نکرد!