مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-12سياسي

صادرات محصولات راهبردی، راه آهن و آب در راس طرح های توسعه ای خراسان جنوبی


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در خراسان جنوبی، توجه به مسائلی همچون صادرات محصولات راهبردی، توسعه راه آهن، و تأمین آب باید در رأس طرح های توسعه استان قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در خراسان جنوبی، توجه به مسائلی همچون صادرات محصولات راهبردی، توسعه راه آهن، و تأمین آب باید در رأس طرح های توسعه استان قرار گیرد.

عبدالناصر همتی، عصر امروز شنبه 22 خرداد در گفتگوی انتخاباتی با مردم خراسان جنوبی اظهار کرد: در بحث محصولات استراتژیک خراسان جنوبی همچون زعفران باید بر روی فرآوری و بسته بندی این محصول برای توسعه صادرات برنامه ریزی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: توسعه راه آهن در خراسان جنوبی و اتصال آن به راه آهن مشهد - چابهار برای توسعه صادرات، انتقال آب از دریای عمان به این استان، استفاده از شرایط آفتابی استان در بهره گیری از ظرفیت سلولهای خورشیدی و توسعه زیرساختهای مرزی استان در مرز مشترکش با افغانستان از مهم ترین مواردی است که باید در ارتقاء بخشهای مختلف خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد.

همتی با تسلیت به خانواده هایی که عزیزان خود را در اثر بیماری کرونا از دست داده اند، تصریح کرد: امیدوارم در صورت انتخاب من از سوی ملت به عنوان رییس جمهور، در اولین فرصت، واکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات راهبردی، راه آهن و آب در راس طرح های توسعه ای خراسان جنوبی

صادرات محصولات راهبردی، راه آهن و آب در راس طرح های توسعه ای خراسان جنوبی