مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-12سياسي

تبدیل مازندران به قطب صنایع کوچک متناسب با اقلیم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:استان مازندران باید به قطب صنایع کوچک متناسب با اقلیم و پوشش گیاهی تبدیل شود و صنعت چوب باید از این وضعیت نابسامان خارج شود و کسی نباید به تخریب جنگل روی بیاورد .

- ایسنا/مازندران نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:استان مازندران باید به قطب صنایع کوچک متناسب با اقلیم و پوشش گیاهی تبدیل شود و صنعت چوب باید از این وضعیت نابسامان خارج شود و کسی نباید به تخریب جنگل روی بیاورد .

علیرضا زاکانی در 21 خردادماه در برنامه انتخاباتی تلویزیونی در شبکه استانی تبرستان، با اشاره به اینکه امکانات زیادی در کشور وجود دارد که اگر دقت شود می توان گامهای بلندی برداشت، اظهار کرد: ما از اسلام و یک پیشینه چند هزار ساله برخوردار هستیم و اقوام گل سرسبد انقلاب اسلامی هستند.

*فقر و تورم نتیجه بی دقتی به ظرفیت ها و امکانات وی فقر و تورم را نتیجه بی دقتی به این ظرفیت ها و امکانات برشمرد و گفت: همه این تعارضات را باید حل کرد و امکان ان از طریق حضور در پای صندوق های رای امکان پذیر می شود تا سرنوشت کشور و مردم را خودمان رقم بزنیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حل مشکلات از طریق خارج از کشور فکری اشتباه است، افزود: نباید از دشمن انتظار خوبی داشت و ما باید عقلانی رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل مازندران به قطب صنایع کوچک متناسب با اقلیم

تبدیل مازندران به قطب صنایع کوچک متناسب با اقلیم