مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-12اقتصادي

جوجه ریزی یک میلیون و 800 هزار قطعه مرغ در لرستان


قائم مقام رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: براساس آمار معاونت امور دام، سال گذشته سه میلیون و 600 هزار قطعه جوجه ریزی داشتیم و در سال جاری تا الان نیز یک میلیون و 800 هزار قطعه جوجه ریزی شده است.

- ایسنا/لرستان قائم مقام رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: براساس آمار معاونت امور دام، سال گذشته سه میلیون و 600 هزار قطعه جوجه ریزی داشتیم و در سال جاری تا الان نیز یک میلیون و 800 هزار قطعه جوجه ریزی شده است.

چنگیز ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره اُفت قیمت خرید دام زنده از دامداران، اظهار کرد: پیشنهاد شده است که تا حد امکان دام زنده از دامداران و عشایر با قیمت تضمینی خریداری شود.

وی افزود: جهت حمایت از دامداران در وزارت جهاد کشاورزی مصوب شده سه میلیون رأس دام در سطح کشور خریداری شود که در هفته جاری اداره کل پشتیبانی امور دام و امور عشایر دام استان شروع به خریداری دام زنده از دامداران می کنند که می توان به اُفت معنادار قیمت دام زنده کمک کند.

ابراهیمی با اشاره به این که هر کیلوگرم دام زنده با اُفت قیمت 10 الی 12 هزار تومانی روبروست، تصریح کرد: در همین راستا دولت گوشت دام زنده را با نرخ تضمینی 45 هزار تومان از دامداران و عشایر خریداری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی یک میلیون و 800 هزار قطعه مرغ در لرستان

جوجه ریزی یک میلیون و 800 هزار قطعه مرغ در لرستان