مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-12اقتصادي

عضویت 77 هزار خانوادار در صندوق بیمه کشاورزان لرستان


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان گفت: در استان بیش از 77هزار خانوار تحت پوشش این صندوق قرار دارند، افزود: 3200 خانواز از مزایای این صندوق برخوردار شده اند.

- ایسنا/لرستان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان گفت: در استان بیش از 77هزار خانوار تحت پوشش این صندوق قرار دارند، افزود: 3200 خانواز از مزایای این صندوق برخوردار شده اند.

قدرت اله مرادیان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تنها صندوقی است که از کمک 70 درصدی دولت برخورداراست و بیمه شده فقط 30 درصد حق بیمه را پرداخت و از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه ای برخوردار می شود.

وی با اشاره به این که در استان بیش از 77هزار خانوار تحت پوشش این صندوق قرار دارند، افزود: 3200 خانواز از مزایای این صندوق برخوردار شده اند.

مرادیان با اشاره به شرایط عضویت دراین صندوق، افزود: تمامی زنان و مردان که حداقل دارای 18 سال تمام و حداکثر 50 سال در زمان ثبت نام هستند باید ساکنین مناطق روستایی، عشایری، شهرهای زیر بیست هزار نفر جمعیت، کشاورزان ساکن کلانشهرها، کارگران فصلی، دهیاران پاره وقت، فرش بافان و 230 رشته صنایع دستی و گردشگری دیگر، دانش آموختگان بخش های کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 77 هزار خانوادار در صندوق بیمه کشاورزان لرستان

عضویت 77 هزار خانوادار در صندوق بیمه کشاورزان لرستان