مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-12سياسي

شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد


با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی قرار گرفته ام لازم است تمتم فعالیت های انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی قرار گرفته ام لازم است تمتم فعالیت های انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد.

محمود ثمینی، امروز شنبه، 22 خرداد در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی به لحاظ این بیماری قرار گرفته که این ثبات مرهون زحمات مردم، کسبه، بازاریان و سایر اقشار جامعه است.

وی ادامه داد: طبق آخرین گزارشات از طرف ستاد ملی، شهرستان های سلسله، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستان های استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند که با توجه به شکنندگی شرایط، رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان الزامی است.

ثمینی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: ضرورت دارد شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد

شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد